Прорахунок Unit-економіки

Дані компанії

Фінансовий результат

*Усі показники розраховуються автоматично на основі введених даних

Gross Margin % (осн)

Gross Margin % (дод)

Gross Profit

CPL

CAC

LTV

ROMI

Unit Profit

Орієнтири показників

Показник Що означає Нормальне значення / орієнтир Як інтерпретувати
Gross Margin %Валова маржа продукту/послугиЧим вище — тим кращеВища маржа = більше заробітку на одиниці продажу
Gross ProfitСередня валова маржа на одну угодуПокриває собівартість + частину маркетингуФактичний прибуток з покупки
CPLЦіна за одного лідаЗалежить від нішіВисокий CPL = неефективна реклама
CACВартість залучення клієнтаМенше ніж LTVЯкщо CAC > LTV — модель збиткова
LTVПрибуток за період співпраці≥ 3× від CACВисокий LTV = стабільність
ROMIЕфективність реклами>100% = окупається200% = 1 дає 2 прибутку